Unnamed File 15 1 A7c5d523a0534e83be1f8ba509ab1ae4

سنگ قبر مصنوعی

سنگ قبر مصنوعی یکی از جدید ترین انواع سنگ قبر به شمار می رود که می توانید به وسیله ی انجام فرآوری های خاص، آن را تهیه کرد. برای تهیه ی این سنگ قبر ، مببایست باقی مانده ی سنگ های طبیعی را با مواد آلی و افزودنی های دیگر مخلوط نمایید. کیفیت سنگ قبر مصنوعی بسیار بالاست و می توانید با خیال راحت آن را در هر شرایط آب و هوایی استفاده نمایید.

از مهم ترین ویژگی های سنگ قبر مصنوعی در مقایسه با انواع سنگ قبر و مزار، مقاومت و استحکام بالای آنها میباشد. البته این سنگ های قبر  محاسن های مختلف دیگری نیز دارا می باشند که از برجسته ترین آن ها می توان به طول عمر بالای آن ، برش پذیری سنگ مصنوعی اردلان سنگ، نفوذ ناپذیری آب و رنگ ثابت، مقاومت بالا در برابر گرما و سرما، ضخامت کم ، وزن کم، پایین بودن هزینه سنگ قبر مصنوعی در مقایسه با دیگر سنگ قبرها و …. اشاره کنیم. هر یک از این موارد باعث می شود که سنگ قبر مصنوعی اردلان سنگ در بین انواع سنگ قبر، بسیار محبوب و پر طرفدار باشد.

سنگ قبر نانو

یکی از جدیدترین و بروز ترین انواع سنگ قبر، سنگ قبر نانو نام دارد که نمونه ی زیبایی از سنگ قبر مصنوعی میباشد. این سنگ های قبر نانو، همانند سنگ های مصنوعی، از بقایای سنگ های طبیعی به دست می آیند. به طور مثال می توان به وسیله ی مخلوط کردن سنگ های طبیعی مانند سنگ مرمر، سنگ گرانیت به همراه رزین و سیمان، سنگ مصنوعی و نانو به دست آورد.

این دسته از سنگ های مصنوعی از ترکیب مجدد سنگ های طبیعی معدن با مواد افزودنی دیگر همچون سیمان سفید و رزین های پلیمری نانویی تولید میشود که به آنها وزن کمتری داده و در نتیجه نصب آنها خیلی زودتر انجام میشود.

ویژگی دیگر این سنگ جذب بسیار پایین آب است، حتی بعضی از تولید کننده چینی مدعی صفر درصد جذب آب در این سنگ هستند این ویژگی باعث می شود که رنگ سنگ بعد از سالیان سال تغییر نکند .

سنگ نانو خارجی معمولا در دو ضخامت ۳ و ۴ سانتی متری موجود است و همچنین سطح آن به دو صورت مات و براق در بازار ارائه شده است که نوع براق آن رایج تر ، عامه پسندتر و بیشتر می باشد.

ابزار دور سنگ قبر نانو هم به دو حالت ابزار فابریک کارخانه و همچنین ابزار نخورده موجود می باشد و تفاوت این دو مورد با هم این است که در ابزار فابریک سطح دور سنگ قبر همانند روی آن صاف و براق است اما در ابزار نخورده چون داخل ایران دور سنگ شکل می گیرد همانند نمونه کارخانه ای آن نمی باشد اما برتری که دارد این است هر مدل ابزاری شما بخواهید می توانید به آن بزنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *