Graniteitaniom C562b655e65619b406b4c22342b6f41e

Graniteitaniom

سنگی با بک گراند مشکی و مجموعه‌ای از رگه‌های نقره ای که سایه‌های نا منظم بسیار زیبایی را در این بوم سیاه ایجاد کرده،همانند یک تابلو نقاشی زیبا!!

سنگ گرانیت تیتانیوم برزیل همانطور که از نامش پیداست ، از معادن کشور برزیل سرچشمه گرفته است و با حرکات ظریف خاکستری، سیاه، طلایی، کرم و عاج پر شده است. این سنگ طبيعیبا رگه های بژ و سفيد است. اين سنگ ، عمدتا از کوارتز طبیعی و فلدسپات با مقادیر کمی از مواد معدنی آلی، میکا و آمفیبول تشکیل شده است. این سنگ گرانیت بادوام برای هر پروژه داخلی یا خارجی در آب و هوای سرد مناسب است و می تواند شامل محوطه سازی،  و حمام باشد.

Titanium

اسلب گرانیت تیتانیوم بلک سنگ جزو دسته سنگ‌های با دوام می‌باشد و مهم نیست در کجای معماری شما استفاده شود،بین زیبایی خیره کننده و دوام بالای آن دست شما باز است تا از این سنگ در هر کجا که دلتان میخواهد استفاده کنید به همین دلیل،از سنگ تیتانیوم بلک هم در معماری داخلی و هم در معماری نما می‌توان استفاده کرد.استفاده از این سنگ در آشپزخانه و برای میز های آشپزخانه (کانتر تاپ) در کنار کابینت های سفید، کاملا مناسب می باشد. این سنگ خیلی خوب تمیز می‌شود و ساب پذیری بالایی نیز دارد.

ویژگی سنگ گرانیت تیتانیوم چیست؟

  1. مقاوم در برابر هر نوع آب و هوایی
  2. ساب پذیری بالا
  3. جذب آب پایین
  4.  استحکام بالا
  5. تراکم بالا
  6. دوام بالا

Graniteitaniom

از سنگ گرانیت تیتانیوم در چه مکان هایی استفاده میشود

در واقع کاربرد سنگ گرانیت تیتانیوم برزیلی به شرح زیر میباشد:

  1. کانتر تاپ کابینت آشپزخانه
  2. کانتر تاپ مراکز عمومی
  3. سرویس بهداشتی
  4. دکوراسیون داخلی
  5. نمای اصلی
  6. سنگ کف
  7. سنگ پله
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *